Om framtiden

De senaste spelningarna har utvecklat arbetet med avsnitt 2 och 3.
Eftersom det kommer att bli 7 stycken som så småningom blir film så hoppas jag vara klar med avsnitt 5 i sommar så jag kan börja spela in i höst. Skivan är försenad då efterfrågan på föreläsningar varit stor.
Klavertramp, Värmland pride, Kulturnatten i Karlstad, Gustav Fröding jubileum, UKM  samt att upprätta nya kontakter med skolväsendet har tagit mycket kraft.
Nu när avsnitt 1 "Världsanalysen" men sin härliga naiva titel varit uppe 20ggr under året så hoppas jag spela avsnitt 1,2,3 under nästkommande år 50ggr. Dvs att öka med mer än 50% i spel och även att genom wordpress och nya kontakter marknadsföra mitt projekt och bygga ut det till ett framtidsprojekt som verkligen vill jobba för att oliktänkande är bra, dialog är grunden för ett bra arbete samt att framtagna diskussionsfrågor kan påskynda ett arbete om man vill hitta ett bra fokus. Jag hoppas kunna lyckas med detta.
jag letar just nu efter en filmstudent eller någon som jobbar med film och genus och som skulle vara intresserad av ett samarbete. Iså fall eller om du känner till någon maila mig på [email protected]

Jag kommer efter jul att gå in i ett arbete tillsammans med nyfunna partners i Göteborg och hoppas på så sätt uppmärksamma min idé med Genus och komiken men också hitta samarbeten med Masthuggsteatern, Hagateatern och Teater Jaguar mfl.
Mycket nya idéer finns om att utveckla dockspel, retoriska replikationer för radio samt att starta kooperativ så känner du överhuvudtaget att du har något att tillföra mig så kontakta mig!
Jag återkommer när nästa datum för spelning är satt men det blir i mitten på januari.
Mvh/ Frank


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0