Fairman - mer info

Jag kommer här skriva ner speldatum för när jag Fairman kommer uppträda!
17 oktober på Teater Jaguar

Ikväll 24 oktober på Brewhouse framför Fairman sin svensk standard hiphop låt.

30 september spelar Fairman på privatfest

Det kommer att läggas upp klipp och så fort låtarna börjar bli klara gissningsvis mot julen så kommer de att hittas på en myspace sida som jag kommer länka till.

Givetvis kommer bloggen ge Fairmans tankar och yttringar samt hans reflektioner kring uppträdanden och ni får gärna kommentera och jag kommer också länka vidare till grymma events och när Fairman inte är Fairman så heter han något annat och kankse är man intresserad av att läsa sådant också så jag kommer länka till det också.

Önskar man boka Fairman eller vill veta mer eller bara har lust att skriva något så maila [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0