Haveri

En hel del grejjer blir det mycket snack och lite verkstad av, och med data problem så har mitt arbete kring korta klipp och bilder blivit uppskjutet samt har jag också varit sjuk och lidit av kraftiga förkylningar som alla nadra dödliga i två månader. Jag återknyter till den reklamen för er som minns med gubben som har huudet i en skål med varm vatten och replikerna går som föjer;
Ni tjejer snackar om att föda barn
det är inget emot en kille som är redigt förkyld (och så nyser han) Ungefär så har jag också känt mig. Haha! (plats för skratt)
På openjam finns ett klipp dock från Brewhouse och det 5 minutersprogram som kördes där. Min låt om svensk hiphop och standard finns med.
kolla in www.openjam.se
Vet någon en bra inspelnings studio här i Göteborg så får ni gärna tipsa mig på min mail
[email protected]
Ska uppdatera och skriva ett spelschema innan jul som kommer läggas upp inom kort och denna gång, inom kort.

Hade gott,
Fairman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0