Hej allihopa!

Jag ville meddela er som missade Värmland Pride att det var helt enkelt dunderbra!
NU kommer Frank "Fairman Thunder" som jag heter på scen att skriva klart mina kommande avsnitt.
Vill man kolla in lite bilder från festivalen så gör det på Rfsl ungdom Karlstad!

Jag har funderat på att ge er lite mer info, ni som läser men aldrig kommenterar eftersom inläggen är rätt så korta. Är jag tråkig tycker ni?

If everybody say I should write more and more often I will:)
Men nej, jag tänker inte skaffa Facebook, men kankse kunde jag starta en grupp. Tills hemsidan kommer får ni nöja er med bloggen.

Vi ses i Göteborg i höst hörrni, och jag är tillbaks i Karlstad i Oktober :)

/Fairman med crew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0